Lowe Lintas Britse bureau van het jaar
Uitblinken in creativiteit en opbouwen wat op papier een zeer moeilijke fusie was, hebben Lowe Lintas in Engeland de titel Agency of the…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat maakte Campaign gisteren bekend. De voorspellingen van de reclame-industrie dat de fusie tussen de twee bureaugroepen met totaal verschillende culturen kwamen niet uit. Lowe Lintas stond het afgelopen jaar in Engeland bovenaan de new business-lijst (met onder meer Orange en Merrill Lynch/HSBC). Het werk voor Stella Artois won opnieuw de Grand Prix in Cannes. TBWALondon was voor het derde achtereenvolgende jaar de runner up. BBJ werd Campaign's Media Agency of the Year, Metro Medium of the Year en Heinz werd gekozen als beste adverteerder. Ten slotte werd Partizan verkozen tot beste productiemaatschappij.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid