John de Mol leidt Media100
Adformatie columnist Ruud de Langen staat op de 33e plek, terwijl Adformatie Groep-eigenaar Willem Sijthoff stijgt naar de 65e plaats. Verrassend is dat Alexander Klopping de top 10 binnenkomt op de vierde plaats, net boven Reinout Oerlemans. Hoogste nieuwe binnenkomer is Frits Wester op 9.
Het is de tweede keer dat de lijst door het Nederlands MediaNetwerk wordt gepubliceerd, samen met marktonderzoekbureau MediaTest. 940 repondenten hebben aan het onderzoek meegedaan. Zij konden uit de shortlist 10 namen selecteren van de mensen die zij zien als meest invloedrijk in de Nederlandse media.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe top 25 ziet er zo uit:
1 (1) John de Mol
2 (2) Matthijsvan Nieuwkerk
3 (3) Joop van den Ende
4 (11) Alexander Klöpping
5 (4) ReinoutOerlemans
6 (5) Linda de Mol
7 (6) DerkSauer
8 (8) Christian van Thillo
9 (-) Frits Wester
10 (9) ErlandGaljaard
11 (10) Jeroen Pauw
12 (26) SjuulParadijs
13 (13) Edwin Evers
14 (12) Paul Witteman
15 (7) Albert Verlinde
16 (18) Dick Molman
17 (24) HenkHagoort
18 (21) JortKelder
19 (17) Bert Habets
20 (25) TwanHuys
21 (30) Peter Vandermeersch
22 (20) Peter R. De Vries
23 (28) Harry Dekker
24 (94) Dieuwke Wynia
25 (19) Annemarie van Gaal
De volledige Media100-lijst is op de website van het Nederlands Medianetwerk te bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid