Overslaan en naar de inhoud gaan

Honderd invloedrijkste mediamensen

Het Nederlands MediaNetwerk heeft voor de tweede keer onderzoek gedaan naar de meest invloedrijke namen in de Nederlandse media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met marktonderzoekbureau MediaTest. Media- en communicatieprofessionals konden mensen voordragen. Dat leverde 480 namen op, waarvan de 315 meest genoemden de shortlist haalden. Deze werd vervolgens voorgelegd aan 25.000 professionals in het vak.

related partner content for mobile comes here

Alle namen op de lijst zijn op dit moment werkzaam in de media. Voorwaarden zijn dat ze een gezicht geven aan het vak, bepalen wat er gebeurt en invloed hebben op de ontwikkeling van het vak. Dinsdag 11 december wordt de volgorde van de honderd genomineerden bekendgemaakt tijdens het in Haarlem. De kandidaten staan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in