Overslaan en naar de inhoud gaan

Isabelle Dacz is de nieuwe managing director van MEC Nederland

Zij neemt de dagelijkse leiding van het mediabureau over van Eric Kramer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De benoeming van volgt op de , gisteren, dat Eric Kramer naast zijn functie als ceo van MEC Nederland, chairman van GroupM is geworden. 

related partner content for mobile comes here

Eric Kramer zegt &;ongelofelijk trots&; te zijn op het feit dat de benoeming vanuit de interne gelederen is gerealiseerd. &;Isabelle heeft de afgelopen tien jaar een enorme bijdrage geleverd aan de groei en de digitale transformatie van MEC. Zonder haar tomeloze inzet op klanten, strategie en digitaal, waren we niet op dit niveau gekomen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in samen met Isabelle onze krachtige positionering verder uit te bouwen.&;

Dacz over haar motivatie: &;Er vindt momenteel een enorme transformatie plaats in het medialandschap: consumentenoriëntatie- en koopgedrag veranderen snel. Creativiteit en technische vaardigheden zijn essentieel voor een effectieve media strategie. Het kan beter, relevanter en succesvoller en MEC staat klaar om onze klanten succesvol door deze transformatie heen te loodsen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in