
Elke click op deze banner moet wel zo'n beetje per ongeluk zijn, want de tekst is voor de gebruiker alleen met een vergrootglas te lezen. De desktop site zal ook weinig resultaat opleveren op de iPhone (zie screenshot).
Zeer opmerkelijk dat een bureau op deze wijze budget van haar automotive klant verkwist. Door een goede targeting kunnen deze gevallen vermeden worden. Het ontwikkelen van een mobile banner en een mobile site/landingspage zou uiteraard het beste zijn.
Screenshot app met 'mobile' banner
#039;" title="MobileMarketingNl03?authkey=Gv1sRgCMqa5-XopKf3zQE#5820092872532278930'">
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
iPhone screenshot van website na de click:
#039;" title="MobileMarketingNl03?authkey=Gv1sRgCMqa5-XopKf3zQE#5820092927290675442'">
MobileMarketing.nl 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee