Glossy over de dood
MCP Uitgevers en Trimedia maken samen het blad ToBe, een 128 pagina's dikke glossy met verhalen over 'het leven, sterfelijkheid en de dood'.
In eerste instantie gaat ToBe twee maal per jaar verschijnen. De eerste editie verschijnt in een oplage van 250.000 exemplaren.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisToBe ziet zich als het eerste magazine dat de dood serieus neemt.
Hoofdredacteur Garance Bongers: 'ToBe heeft een hele interessante redactonele formule: er staan verhalen in die allemaal zijdelings met het onderwerp 'het leven en de dood' te maken hebben. Op een mooie, zuivere manier.'
Vraag blijft natuurlijk waarom we dat drie maanden voor het eerste nummer moeten weten.
En dan blijkt dat er natuurlijk nog adverteerders gevonden moeten worden.
De hoofdredacteur: 'Ik denk dat de redactionele formule in combinatie met deze hoge oplage voor veel adverteerders, die normaal moeilijk aansluiting vinden bij een glossy, zeer interessant is'.
Zijn er trouwens - naast Dela en de verzekeringsmaatschappijen - speciale adverteerders voor zo'n glossy?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid