GlaxoSmithKline verdeelt media-account tussen Group M en OMG
Het wereldwijde media-account van farmaceut GlaxoSmithKline ter waarde van bijna 1,2 miljard euro gaat naar WPP's Group M en Omnicom Media…
Omnicom Media Group dochter PHD had het grootste deel van het Amerikaanse account in handen. Dat blijft zo. PHD krijgt er zelfs Canada en de West-Afrikaanse markten bij. Het account gaat in de andere regio's naar Group M. In Japan krijgt Dentsu overigens het media buying account toegewezen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verliezers zijn Publicis Groupe's Starcom en Carat. OMG en Group M krijgen gedeelde verantwoordelijkheid voor de wereldwijde categorieplanning van de consumententak.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaSam Singh, vice president of global media bij GlaxoSmithKline: 'De beslissing voor consolidatie bij Group M en OMG plus Dentsu in Japan is gebaseerd op onder meer eenvoud en efficiency.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid