Strategische samenwerking Naem en Boom Communicatie
Boom gaat de basis die Naem legt met de ontwikkeling van merk-, bedrijfs- en productnamen doorvertalen in communicatiestrategieën, -concepten en -uitingen. Christian Knaap, directeur van Naem: 'Naem bouwt tijdens de ontwerpfase van een merk een goede relatie op met opdrachtgevers. Na dit traject krijgen wij vaak de vraag of wij hen ook kunnen helpen met het ontwikkelen van een reclamecampagne of webstrategie. Omdat dit niet onze corebusiness is, zijn wij op zoek gegaan naar een partner die met dezelfde visie, pragmatiek en kwaliteit invulling kan geven aan de vraag van onze opdrachtgevers. Dat is Boom geworden.'
Volgens Hans van den Boom, algemeen directeur van Boom Communicatie, willen veel opdrachtgevers een specialist, enerzijds op het gebied van naamgeving en anderzijds op het gebied van communicatie: 'Maar daarbij moet men beseffen dat consistentie van de merkidentiteit een absolute voorwaarde is voor effectieve branding en communicatie. Deze consistentie kan alleen worden gerealiseerd als beide ingeschakelde specialisten op elkaar zijn ingespeeld en werken vanuit een gedeelde visie. Het partnership tussen Boom en Naem moet deze meerwaarde garanderen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid