Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategische samenwerking Naem en Boom Communicatie

De bureaus Naem en Boom Communicatie gaan per direct een strategisch partnership aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boom gaat de basis die Naem legt met de ontwikkeling van merk-, bedrijfs- en productnamen doorvertalen in communicatiestrategieën, -concepten en -uitingen. Christian Knaap, directeur van Naem: 'Naem bouwt tijdens de ontwerpfase van een merk een goede relatie op met opdrachtgevers. Na dit traject krijgen wij vaak de vraag of wij hen ook kunnen helpen met het ontwikkelen van een reclamecampagne of webstrategie. Omdat dit niet onze corebusiness is, zijn wij op zoek gegaan naar een partner die met dezelfde visie, pragmatiek en kwaliteit invulling kan geven aan de vraag van onze opdrachtgevers. Dat is Boom geworden.'

related partner content for mobile comes here

Volgens Hans van den Boom, algemeen directeur van Boom Communicatie, willen veel opdrachtgevers een specialist, enerzijds op het gebied van naamgeving en anderzijds op het gebied van communicatie: 'Maar daarbij moet men beseffen dat consistentie van de merkidentiteit een absolute voorwaarde is voor effectieve branding en communicatie. Deze consistentie kan alleen worden gerealiseerd als beide ingeschakelde specialisten op elkaar zijn ingespeeld en werken vanuit een gedeelde visie. Het partnership tussen Boom en Naem moet deze meerwaarde garanderen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in