Facebook en Google slokken 70% van de wereldwijde mobile advertising budgetten op
Meer dan de helft van het wereldwijde mobile advertising budget gaat naar Google.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Facebook trekt momenteel echter snel marktaandeel naar zich toe, blijkt uit cijfers van eMarketer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mobiele advertentie netwerken iAd,Pandora, Yellow Pages en Millennial zien hun marktaandeel dalen. Twitter groeit langzaam en komt momenteel nog niet boven de 2% marktaandeel in de mobile advertising omzetten. Naar verwachting zal komende maanden dit marktaandeel nog wel gaan stijgen, aangezien Twitter veel regionale kantoren opent en ook nieuwe mobile advertising mogelijkheden lanceert.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees verder op mobilemarketing.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid