Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook en Google slokken 70% van de wereldwijde mobile advertising budgetten op

Meer dan de helft van het wereldwijde mobile advertising budget gaat naar Google.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Facebook trekt momenteel echter snel marktaandeel naar zich toe, blijkt uit cijfers van eMarketer.

related partner content for mobile comes here

Mobiele advertentie netwerken iAd,Pandora, Yellow Pages en Millennial zien hun marktaandeel dalen. Twitter groeit langzaam en komt momenteel nog niet boven de 2% marktaandeel in de mobile advertising omzetten. Naar verwachting zal komende maanden dit marktaandeel nog wel gaan stijgen, aangezien Twitter veel regionale kantoren opent en ook nieuwe mobile advertising mogelijkheden lanceert.

Lees verder op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in