Overslaan en naar de inhoud gaan

Joeri Bakker weg bij QiOnly

Na ruim een jaar als interim creative director bij Only (nu QiOnly) begint Joeri Bakker weer voor zichzelf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Waar ik voor kwam is afgerond. QiOnly is een nieuwe weg ingeslagen als hybride bureau dat naast campagnes ook businessconcepten ontwikkelt.'

related partner content for mobile comes here

Bakker zegt dat creative marketing tools en businessconcepten al heel lang zijn terrein zijn. 'Dat heeft mij bij DDB zelfs de eretitel "Notenkraker" opgeleverd. Het vormde ooit voor Harry Puts en mij de aanleiding om Only te beginnen. Nu ik weer op eigen benen sta ga ik daarmee verder. Momenteel werk ik aan twee van die businessconcepten.'

Daarnaast blijft Bakker in te schakelen voor campagnes via freelancersnetwerk Hunky Dory.

Eind mei werd dat Qi en Only uit Conclusion stapten en samen verder gingen onder de naam QiOnly.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in