Campagne tv-zender Fox: Welcome to Dutchland
De campagne is van Anomaly Amsterdam, dat ook verantwoordelijk is voor de commercial van Fox Sport. Die werd twee weken geleden geïntroduceerd.
In 'Welcome to Dutchland' worden iconische personages uit films, tv-series en voetbal van Fox afgebeeld in typisch Nederlandse situaties. Het doel van de campagne: 'Een leuke aanvaring tussen internationale populaire en Nederlandse cultuur genereren, om zo de aankomst van een van de grootste en brutaalste televisie zenders aan te kondigen.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaZo probeert Homer Simpson zijn eerste haring, geeft Bram Moszkowicz de schurk uit Scream juridisch advies, komen zombies van The Walking Dead uit een lokale coffeeshop lopen en worden internationale voetballers onderbroken door grazende koeien op het voetbalveld.
Eind augustus zal de campagne overgaan in “Welkom bij Fox”, met uitvoeringen in outdoor, print, radio en digital, waar de volledige programmering van Fox wordt geïntroduceerd.
Er is geen commercial bij de 'Welcome to Dutchland' campagne. De nieuwe tv-zender van Fox begint op 19 augustus.
Credits
Executive Creative Director: Mark Sloan
Partner, Global Creative Director: Richard Mulder
Partner, Global Chief Creative Officer: Mike Byrne
Creative Director: Zack McDonald
Creative: Daan van Dam
Creative: Bas van de Poel
Creative: Justin Blyth
Head of Planning: Amanda Feve
President: Hazelle Klønhammer
Business Director: Nicolas Kettelhake
Account Director: Max Firth
Producer: Jordan Spielman
Account Manager: Laura Bathurst
Digital Creative Director: Gaston Serpenti
Senior Digital Strategist: Gabe Jaffe
Photographer: Bill Tanaka
Line Producer: Monique van Klaren
Retouchers: Jan Hibma and Patrick de Bas
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid