Overslaan en naar de inhoud gaan

Flipje komt terug!!!

Eind vorig jaar nam Hero afscheid van Flipje Tiel, maar 'onderzoek heeft uitgewezen dat de marktwaarde van Flipje niet te overtreffen is',…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind vorig jaar nam afscheid van , maar 'onderzoek heeft uitgewezen dat de marktwaarde van Flipje niet te overtreffen is', aldus de jamfabrikant uit Breda tegen het ANP. Dus komt het mannetje terug op de pot.

related partner content for mobile comes here

Hero stopte vorig jaar met de productie van De Betuwejam. En daarmee verdween ook Flipje. Dat zorgde echter voor zoveel emotionele reacties, dat het concern vrijwel meteen besloot dat Flipje terug moest komen.

De nieuwe Flipje krijgt wel een iets andere taak: de jamfabrikant wil Flipje nu laten uitdragen dat jam een gezond product is, aldus de woordvoerster van Hero tegen het ANP: 'Zodra mensen Flipje zien moeten ze er aan gaan denken dat het belangrijk is om voldoende fruit te eten'.

Hero begint in april met een spaaractie op jampotten voor een nieuw voorleesboek met Flipje in de hoofdrol, aldus de woordvoerster.

Het bedrijf onderzoekt wat het fruitmannetje nog meer kan betekenen. Ik denk dat de terugkeer van Flipje een goede zet is; het mannetje kan zeker voor wat onderscheid gaan zorgen tussen alle huismerken op het jamschap. Andere Hero-producten lijken echter minder geschikt... richt zich dan wel op gezondheid, maar of deze doelgroep op Flipje zit te wachten...

Reclamefiguurtjes zijn overigens van alle tijden; kortgeleden lanceerde Campina nog , inclusief website, boek en promo-actie.
Wellicht dat Van Nelle zijn ook weer nieuw leven inblaast?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in