Een nobel initiatief
Gisterenavond was de lancering van de Stichting NoBEL. Oprichtster Jasmijn Andringa wilde haar passie voor media en ideele organisaties combineren en heeft een non-profit reclamebureau opgericht voor beginnende goede doelen en startend creatief talent. Zo krijgen de startende ondernemers voor weinig geld een campagne en krijgen jonge creatieven de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen, hun portfolio op te bouwen en om zichzelf in de schijnwerper te krijgen van de participerende reclame bureaus. De bureaus op hun beurt krijgen weer de kans om hun MVO beleid te ontwikkelen en ondertussen te scouten naar talentvolle nieuwe medewerkers.
Alledrie de groepen (creatieven, goede doelen en bureaus) waren gisteravond in club Jimmy Woo te Amsterdam aanwezig om de opening bij te wonen en contact met elkaar te leggen. Ook bijvoorbeeld Ruud de Wild, die naast dj/presentator en kunstenaar ook actief is oop het gebied van merken en positionering, steunt het initiatief en opende de avond. Het 'fairtrade' kledingmerk .Kuyichi, gepromoot door Floortje Dessing en haar winkel Nukuhiva toonden ook hun support.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIk ben erg benieuwd hoe NoBEL het gaat doen. Zijn er lezers die zich al gemeld hebben bij Jasmijn ?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid