Overslaan en naar de inhoud gaan

Tenenkrommende non-spot

Weleens naar het RTL-programma Mijn Tent is Top gekeken? Vier koppels moeten een pand ombouwen tot succesvolle horecagelegenheid, onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weleens naar het RTL-programma gekeken? Vier koppels moeten een pand ombouwen tot succesvolle horecagelegenheid, onder het toeziend oog van überuitbater Herman den Blijker.

related partner content for mobile comes here

Veel bekende namen uit de restaurantwereld helpen een handje, zo eet recensent Onno Kleijn vier keer gratis als mystery guest, en zit Denise Mooij (eigenaar van Amsterdams restaurant Cartier Sud) in de jury. De winnaar ontvangt aan het einde van de rit 300.000 euro.

Mijn Tent is Top wordt flink gesponsord door en de .

Ik neem aan dat de twee adverteerders een flink deel van het prijzengeld voor hun rekening zullen nemen, daarnaast mag Alexander Koch (trademarketingmanager en bij Heineken verantwoordelijk voor Biertje? en 6pack) voor Heineken in de jury zitten, net als de directeur zakelijk van de Postbank, Henk Renkema.

Tot zover de gemeenschappelijke onderdelen. Wat betreft de overige (eigen) marcom doet de één het echter een stuk beter dan de andere. Zo is de online quiz met Herman den Blijker prominent te zien op , maar komt de Postbank niet verder dan een rechtsonderaan op de zakelijke pagina. Postbank experimenteert daarnaast met non-spot. Maar de juiste toon lijkt hier nog niet gevonden...

De bank droeg gisteravond een van de Rotterdamse deelnemers op om thuis eens te gaan internetbankieren op Postbank.nl. Voor het oog van de camera vertelde Dave van Como010 dat dit 'dagelijks niet meer dan een uurtje hoefde te kosten', tikte wat cijfers in en voila, daar ging zijn mobiel met een Postbank-smsje. 'He dat is snel. Snel even afmaken dan maar'...

En een uitzending eerder rende een deelnemer snel even naar de overkant van de straat, naar een geldautomaat, zodat hij geld kon pinnen om een leverancier te betalen...'Handig he zo'n automaat dichtbij...'

Gatver! Kan de Postbank voortaan wegblijven van dit soort non-spotkronkels? Het irritteert zo...
Natuurlijk, het is moeilijk om een Postbankuiting subtiel in een horeca-programma te verwerken...maar zo'n platte Eigen Huis en Tuin-oplossing ('goh, handig zo'n glasverzekering, en zo makkelijk af te sluiten ook'), kan dat niet anders?

Is dit de toekomst voor de Postbank, of blijft het bij een slecht experiment?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in