Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Marketing Excellence Awards bekend

De jury van de Marketing Excellence Awards heeft de finalisten van de Marketing Excellence Awards 2009 bepaald.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze finalisten zijn gekozen uit een longlist van genomineerden. Tijdens het Marketing Excellence op 26 november worden de winnaars bekendgemaakt. Deelnemers aan het event beslissen mee welke organisaties een award winnen.
De award voor Marketing Excellence is bestemd voor hét marketingbedrijf van het jaar. De finalisten in deze categorie zijn:
-
- G-Star
- Sensation (ID&Q).

related partner content for mobile comes here

De overige drie awards zijn voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept. Deze zijn gekoppeld aan de thema's van de NIMA Marketingagenda. De finalisten in de verschillende categorieën zijn:
Innovatie
- Brennels
- Dwarsligger (Drukkerij/Uitgeverij Jongbloed)
- Rituals

Connected Customer
- Buzzer
- Hi
- Marktplaats.nl

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
- Fishes
- Plakkies (Stichting KidsRights i.s.m. TU Delft)
- Triodos Bank

Om in aanmerking te komen voor een Marketing Excellence Award moet een organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in