Overslaan en naar de inhoud gaan

FAB in print wordt ondernemend

FAB is - zoals maandag bekend werd - vanaf september weer terug in print. Ondertitel wordt #ONDERNEMEND.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoofdredacteur Ebru Umar dat FAB weer in print zal verschijnen. In januari nam Umar het merk over van Sanoma, dat in oktober het tijdschrift staakte. Vervolgens ging ze er online mee door op 

Nu verschijnt FAB binnenkort ook weer in print, in samenwerking met Sandy Wenderhold van uitgever Sansyl. Waarom print? &;Omdat je ook iets tastbaars wilt&;, zegt ze. Dit jaar komen er twee nummers uit, in 2015 moeten er zes edities uitkomen. Het eerste nummer halverwege september komt uit in een gedrukte oplage van 30.000 en heeft als thema ambitie. Er wordt ook nagedacht over evenementen, radio en tv. 

related partner content for mobile comes here

De doelgroep is vrouwen die werk en sociaal leven met elkaar combineren. &;Ofwel, vrouwen die wij ondernemend noemen. Vrouwen die zich durven te laten stimuleren door inspirerende verhalen van ondernemende vrouwen. In FAB geen gemiep over hoe moeilijk het leven is, maar verfrissende input over hoe je het leven kunt leven. Met de focus op de goede en mooie dingen die Nederland wel degelijk te bieden heeft.&; Maar mannen en gezin komen ook aan bod.

Uitgever Sandy Wenderhold: ‘Ebru fascineert me. Omdat ze steeds een andere, vaak onverwachte kant laat zien en niet meehobbelt met de meute. Wat voor mij een reden om met Ebru samen te werken. Want ik wil niet alleen een grote doelgroep van vrouwen bereiken, maar ze ook prikkelen om hun grenzen te verleggen. prikkelt, linksom of rechtsom.&;


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in