Overslaan en naar de inhoud gaan

Lotto en Brandloyalty nemen sponsorship Team Belkin over

Lotto wordt de hoofdsponsor van een gecombineerde wieler- en schaatsploeg, waar ook Team BrandLoyalty bij betrokken is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een &;unieke deal&; redt Team Belkin, dat meldt De Telegraaf, waarmee het voortbestaan van de wielerformatie Team Belkin na dit seizoen gegarandeerd is. Lotto wordt de nieuwe hoofdsponsor van een gecombineerde wieler- en schaatsploeg, waar ook Team BrandLoyalty bij betrokken is. De schaatsploeg BrandLoyalty is de formatie van coach Jac Orie, olympisch kampioen Stefan Groothuis en Sven Kramer. Vanaf komende winter gaan de wielerploeg en de schaatsploeg dezelfde identiteit en uitstraling krijgen.

related partner content for mobile comes here

Naar verwachting wordt vandaag tijdens de persconferentie van Team Belkin op de tweede rustdag van de Tour de France in Narbonne meer duidelijkheid gegeven worden.

Volgens Robert van der Wallen, de oprichter en CEO van BrandLoyalty, is de gekozen structuur, waarbij de wieler- en schaatsploeg in elkaar opgaan een ‘internationale primeur’ in de sportwereld. Hij zegt tegen de Telegraaf: &;Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg die op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch gebied de handen ineen slaat. Je kunt het zien als twee ploegen, namelijk een schaatsploeg en een wielerploeg, met één en dezelfde uitstraling.&;

Het miljoenenbudget zal voor het leeuwendeel gedragen worden door de Lotto. Mogelijk komt er naast BrandLoyalty nog een derde sponsor bij.

Bron: de Telegraaf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in