Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick NL twee nieuwe Managing Directors en een Business Developer

Bureau Weber Shandwick Nederland heeft drie nieuwe medewerkers; Koen van Zijl, Hafida Abahai en Ellen Burke.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als Managing Director Corporate Affairs is Koen van Zijl (l.) verantwoordelijk voor de corporate communicatie en public affairs klanten van Weber Shandwick Nederland. Koen van Zijl is al vijftien jaar werkzaam op het gebied van reputatie en crisiscommunicatie als consultant, maar ook binnen bedrijven als strategisch adviseur voor directies. Onder andere als corporate communicatiemanager, (crisis)woordvoerder en architect van geïntegreerde reputatiecampagnes en veranderingstrajecten bij KLM, Schiphol Group, KPN, VNU en NIBC.

related partner content for mobile comes here

Hafida Abahai (m.) en Ellen Burke (r.) zijn beiden afkomstig van marketingcommunicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen, waar zij deel uitmaakten van de afdeling BrandPR. Hafida Abahai wordt als Managing Director Consumer Marketing en Digital Studio verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van campagnes in een convergerend medialandschap, waar integratie tussen marketing- en corporate communicatie, on- en offline, steeds belangrijker wordt. Hiertoe zullen Koen van Zijl en Abahai nauw samenwerken.

Hafida Abahai heeft tien jaar ervaring als marketingcommunicatie- en pr-adviseur voor tal van consumentenmerken in verschillende branches, waaronder diverse Unilever Nederland food- en non-foodmerken als Dove, Lipton en Andrélon, en KPN/Hi. Daarnaast is zij, samen met Ellen Burke, verantwoordelijk geweest voor de uitbouw van het beauty, fashion en lifestyle klantenportfolio bij Winkelman Van Hessen. Dit segment zullen zij bij Weber Shandwick Nederland ook verder gaan uitbreiden.

Burke zal in haar nieuwe rol verantwoordelijk zijn voor het bureaubreed uitbouwen van new business, relatiemanagement en conceptontwikkeling.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in