Overslaan en naar de inhoud gaan

Winst maken en de wereld verbeteren, daar word je vrolijk van

Bestsellerauteur Herman Toch laat met zijn boek ‘Happy Profit’ zien dat commerciële groei ook duurzaam kan zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adfo Groep lanceert van bestsellerauteur Herman Toch, winnaar van de PIM Marketing literatuurprijs. Toch wil met Happy Profit de negativiteit rondom winst en groei wegnemen en toont aan dat het ook anders kan. Happy Profit staat voor een nieuwe manier van denken en naar de wereld kijken. Winst is daarbij een beloning en geen doel. Oplossingen creëren voor een betere wereld is het startpunt. De wereld een beetje beter achterlaten is het pad.

related partner content for mobile comes here

Herman Toch laat zien dat als CEO’s en marketeers leren om met andere ogen naar de wereld te kijken, er ongelooflijke groeimogelijkheden ontstaan om winst ook duurzaam te maken. Dit vereist ondernemerszin, radicale product- en procesinnovaties, andere businessmodellen en nieuwe vormen van samenwerkingen. Al deze aspecten worden in Happy Profit beschreven en theoretisch onderbouwd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in