Overslaan en naar de inhoud gaan

M2Mobi aan de slag voor Dubai Airports

Amsterdams mobiel bureau gaat mobiele strategie voor vliegveld uitrollen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 68 miljoen passagiers in het afgelopen jaar is Dubai Airports het grootste vliegveld ter wereld. Om al deze passagiers en andere bezoekers optimaal te voorzien van informatie voor, tijdens en na hun verblijf op het vliegveld zocht Dubai Airports een partner voor hun mobiele strategie. In het Amsterdamse M2Mobi vond zij deze partner. Eén van de belangrijkste redenen om voor M2Mobi te kiezen was een ervaring met de door hun reeds eerder ontwikkelde Schiphol app. 

related partner content for mobile comes here

M2Mobi gaat voor Dubai Airports een mobiele strategie ontwikkelen om de experience van de passagiers te verrijken. In eerste instantie wordt er vluchtinformatie en informatie over de faciliteiten in en rondom het vliegveld gegeven. Later zal ook het retail- en horeca-aanbod van Dubai Duty Free worden toegevoegd om passagiers beter van dienst te zijn. 

CEO Michiel Munneke: “Het was een avontuur om deze samenwerking te beginnen. Wij zijn trots op het werk dat wij voor onze klanten mogen doen en een internationale samenwerking als deze geeft weer een compleet nieuwe uitdaging. Voor ons is deze nieuwe stap naar het buitenland de erkenning voor de kwaliteit die wij nastreven.” 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in