Overslaan en naar de inhoud gaan

Eenderde van online aankopen wordt afgerond op mobiel

Online winkelgedrag van consumenten wordt steeds meer multichannel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat biljkt uit het State of Mobile Commerce Report over het vierde kwartaal van 2015 dat zojuist is gepubliceerd door performancemarketing specialist Criteo.

related partner content for mobile comes here

Het rapport gaat in op de mobile commerce-trends en biedt inzicht in het veranderende onlinewinkelgedrag. Uit analyse van 1,4 miljard onlinetransacties concludeert Crite  onder meer dat de consumenet bij vier op de tien aankopen gebruik maakt van meer apparaten of kanalen. Een derde van de aankopen wordt uiteindelijk afgerond op een mobiel apparaat.

De snelle groei van mobile commerce zorgt er volgens Jonathan Wolf, chief product officer van Criteo, voor dat consumenten steeds vaker vragen om gepersonaliseerde merkervaringen. &;Om de digitaal bewuste consument beter te begrijpen, moeten marketeers niet naar elk van de apparaten apart kijken. In plaats daarvan moeten ze de gebruiker erachter proberen te begrijpen. Multi-device is de nieuwe standaard.&;

Universal Match – onderdeel van Criteo Dynamic Retargeting – past onlineproductaanbevelingen, advertenties en biedingen aan op iedere individuele gebruiker. Hiertoe verwerkt het dagelijks meer dan 35 miljard online gebeurtenissen om het cross-device winkelgedrag van meer dan vijfhonderd miljoen identiteiten te begrijpen. Tot nu toe waren de keuzes voor marketeers beperkt.

Download .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in