Overslaan en naar de inhoud gaan

Wayne Parker Kent lanceert reclamebureau

Het bureau gaat onder de naam WPK The Agency opereren en is gespecialiseerd in contentmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wayne Parker Kent is uitgever van titels als NSMBL, Beautify en Froot. Vorig jaar begon het al een eigen mediasales afdeling. Het bureau wordt geleid door agency lead Frank Goren (foto links, afkomstig van MPG, waar hij client services director was) en creative lead Mark Schoones.

related partner content for mobile comes here

&;Bij Wayne Parker Kent hanteren we al jaren hetzelfde motto: We don’t care where people see, hear of feel our content. We just care they do&;, zegt Schoones. &;Tegenwoordig word je dood gegooid met de kreet ‘Ieder merk moet een uitgever zijn’. Maar wij zijn altijd al een uitgeverij geweest. Eén met een ruime ervaring in contentmarketing. Door die ervaring weten we hoe je een publiek op een effectieve en duurzame manier opbouwt en vasthoudt.&;

In het verleden ontwikkelde Wayne Parker Kent contentcampagnes voor merken als KPN, Samsung en NS International. Eigenlijk waren we al heel lang een reclamebureau, in de zin dat we bij Wayne Parker Kent content met merken verbinden. Nu draaien we dat model om; we servicen merken die op zoek zijn naar content. Omdat we geloven dat zowel merken als uitgevers uiteindelijk op zoek zijn naar hetzelfde: Een publiek dat geïnteresseerd is in hun verhaal. Ons motto blijft dus overeind staan; we voegen alleen een lettertje toe: “We don’t care where people
see, hear or feel your content. We just care they do.&;

&;Dankzij de omvangrijke resources van Wayne Parker Kent kunnen we merken op allerlei vlakken helpen&;, vervolgt Goren. &;We willen merken helpen hun verhaal te vinden, perfectioneren en te distribueren. Op dezelfde manier als onze platformen dat doen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in