EC met antirookspot
Naar aanleiding van de VN-werelddag zonder tabak (komende dinsdag) presenteert de Europese Commissie een campagne met antirookspots op tv…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De spots zijn de volgende fase in de HELP-campagne tegen roken. In de spots worden sigaretten in drie alledaagse situaties door feesttoeters vervangen. Zo wordt aangetoond dat roken niet normaal is en welke problemen het veroorzaakt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne moet er de aandacht op vestigen dat wie aan roken verslaafd is, beïnvloedbaar is of aan sigarettenrook wordt blootgesteld, hulp kan krijgen. De spots veroordelen niet de rokers of de jongeren, maar maken de sigaret zelf belachelijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe tekst wordt per land ingesproken. Brussel heeft er een budget van 13 miljoen euro voor over. In Nederland zijn ze te zien in de tweede helft van juni en de eerste helft van september op de commerciële zenders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid