Campagne Nederland Mooi van start
‘Nederland Mooi’ bundelt de krachten van 11 landelijke organisaties met hart voor natuur en landschap. Doel is om gemeenten, lokale natuur- en landschapsorganisaties, bedrijven en burgers te inspireren de eigen leef- en werkomgeving mooier en groener te maken.
‘Nederland Mooi’ is een coalitie van onder andere ANWB, IVN, Rabobank Nederland, Staatsbosbeheer, Stichting Natuur & Milieu en de 12 provinciale milieufederaties.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaInmiddels zijn circa 300 sets handleidingen verspreid waarvan bijna de helft naar gemeenten. Tevens is een informatieve en interactieve website ontwikkeld waar initiatieven hun ervaring kunnen mededelen en nieuwe initiatieven zich kunnen aanmelden.
In het voorjaar van 2004 hebben in het kader van Nederland Mooi zes initiatieven een lokale communicatiecampagne gevoerd, gericht op het werven van middelen bij zowel burgers als bedrijven. De werving heeft een substantiële toename van bijdragen van burgers en bedrijven opgeleverd.
‘Nederland Mooi’ komt voort uit het project ‘Investeren in ecologie’, in 2002 gestart door het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit en uitgevoerd door Landschapsbeheer Nederland, CLM Onderzoek en Advies en communicatie-adviesbureau BMB.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid