Overslaan en naar de inhoud gaan

Cadillac Europe kiest Bookmark

Het interactive marketingbureau Bookmark is na een pitch door Cadillac Europe geselecteerd voor de ontwikkeling en implementatie van haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sedert 1 oktober 2003 is Kroymans Corporation de Europese importeur van de merken Cadillac, Chevrolet en Corvette. De nieuw opgezette organisatie Cadillac Europe BV is verantwoordelijk voor deze merken en houdt kantoor in Houten, waar ook een showroom gevestigd is.

related partner content for mobile comes here

Ook de corporate websites , en zullen in de loop van het eerste kwartaal van 2004 onder de verantwoordelijkheid van Bookmark vallen.

Bülent Polat, verantwoordelijk voor CRM, internet DM en SP binnen Cadillac Europe: ‘Als nieuwe marketingorganisatie staan wij voor de uitdaging te bouwen aan de merken Cadillac, Chevrolet en Corvette in Europa. De uiteindelijke keuze voor Bookmark is enerzijds gebaseerd op hun DM en CRM ervaring in de automotive industrie en anderzijds hun bewezen ervaring om op pan-Europese schaal centraal DM-activiteiten te ontwikkelen en uit te voeren.’

De above-the-line activiteiten van Cadillac Europe zijn in handen van Bühler & Partner. Het Duitse reclamebureau werkte hiervoor in opdracht van General Motors al jaren op de merken Cadillac, Chevrolet en Corvette. Bühler & Partner en Bookmark zullen samenwerken om geïntegreerde marketingcampagnes te ontwikkelen op pan-Europese schaal, te beginnen met de introductiecampagne van het roadstermodel Cadillac XLR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in