Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijlezen: Twittergeheimen op straat, Walter Cronkite overleden

In bijlezen/-kijken deze week: TechCrunch plaatst vertrouwelijke stukken van Twitter online, Harris Interactive onderzoekt de invloed van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen week ontving TechCrunch zomaar 300 vertrouwelijke documenten van Twitter in de inbox, en . Er zijn onder andere notulen van gesprekken met Nokia en Google, en stappenplannen om een “next gen search results page” en een reputatiesysteem te ontwikkelen, Tweet Rank genaamd.
Daarnaast de agenda van de directie, inhoud van telefoongesprekken, een pitch voor een Twitter televisieshow en een voor de komende jaren.
. Als je wilt weten waar social media heen gaat de komende jaren, moet je het zeker lezen.

related partner content for mobile comes here

Harris Interactive deed onderzoek naar welke media het meeste invloed hebben op de koopbeslissing. 'Face-to-face word-to-mouth' heeft nog altijd de meeste invloed, en dat wordt alleen maar meer. De meeste Amerikaanse consumenten laten hun koopbeslissing afhangen van een mix van traditionele en online media, bestaande uit push en pull-varianten. Hier , een samenvatting staat .

In heel de Verenigde Staten is er vanaf nu nog maar 1 nationale elektronica-keten: Best Buy. De rest . Of dat goed nieuws is voor Best Buy, valt nog maar te bezien.

Walter Cronkite, de beroemde anchor-man van CBS Evening News, . Cronkite deed verslag van alle memorabele gebeurtenissen in de jaren ‘60 en ‘70. Zo mocht hij het Amerikaanse publiek vertellen dat de , en deed hij verslag over de dood van John F. Kennedy.

En de dood van dr. Martin Luther King:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in