Overslaan en naar de inhoud gaan

Als je niet van de bank af komt om te bewegen, neem de bank dan mee

Vittel wil dat we actiever worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is, de nieuwe brand awareness-campagne van flessenwatermerk Vittel.

related partner content for mobile comes here

Het is bedoeld om mensen actiever te krijgen en het merk meer op de kaart te krijgen als een ‘healthy lifestyle’-merk.

 schrijft dat het stimuleren tot een actievere levensstijl niet nieuw is voor energie- en sportdrankjes, maar wel voor een merk dat doet in flessenwater.

Het werkt als volgt:

Stuur Vittel een foto van je bank, met een stukje stof. Designers en schoenmakers gaan dan vervolgens aan het werk en maken een paar sneakers geheel in de stijl van je bank.

Couch Converter is voor onder andere de Duitse, Zwitserse, Luxemburgse Belgische en Nederlandse markt. 

Op dit moment nemen ze geen nieuwe verzoeken aan, want te populair.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in