Albert Heijn komt met nieuw biologisch merk
Retailer neemt afscheid van AH puur & eerlijk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Albert Heijn introduceert een nieuw huismerk: AH Biologisch. Het biologische assortiment wordt daarnaast uitgebreid met 120 nieuwe producten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het oude merk AH puur & eerlijk verdwijnt. De nieuwe verpakkingen komen vanaf deze week geleidelijk op het schap en krijgen een groen kaartje mee, voor de vindbaarheid. Ook krijgen de producten meer aandacht in Allerhande en de Bonusfolder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de komst van de 120 nieuwe producten bestaat bestaat het AH biologisch assortiment straks uit bijna 500 producten, aldus de retailer. Samen met de biologische producten van A-merken en de meer specialistische biologische merken biedt Albert Heijn dan in totaal 1.200 biologische producten aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid