Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung: nieuw interactief bureau

Mervyn ten Dam en Dick Buschman van Lost Boys starten een interactief reclamebureau dat Achtung gaat heten. Het wil zich vooral op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Emerce. Ten Dam en Buschman waren bij Lost Boys verantwoordelijk voor 'brand interaction'. Achtung is gevestigd in Amsterdam. Vooral op het gebied van strategie, concept en creatie denken Buschman en Ten Dam toegevoegde waarde te hebben voor klanten. Die klanten worden vooral gezocht in de automotive-hoek, de media, mode en bij de telco’s.

related partner content for mobile comes here

Er zouden al cliënten op de lijst staan bij het bureau, maar welke dat zijn, willen Buschman en Ten Dam nog niet zeggen. Het bureau start officieel per 1 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in