Overslaan en naar de inhoud gaan

NS gaat op TikTok als een trein

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
NS
NS

Het is altijd hetzelfde: je staat op het station nog even rustig koffie te halen en een broodje te kopen, wanneer je ontdekt dat je trein over een paar minuten al gaat. Wanneer je dan een flinke sprint hebt getrokken naar het juiste perron, ben je blij als je eindelijk zit. Niets is lekkerder dan in de trein even een moment voor jezelf te pakken. NS weet natuurlijk ook dat een groot deel van hun reizigers heel wat afscrolt in hun coupés. Daarom besluit het in te spelen op de laatste trends en we moeten eerlijk zijn: ze gaan als een trein.

related partner content for mobile comes here

 

1. Zo’n medepassagier hebben we allemaal weleens meegemaakt. Blijf gewoon kalm en denk: laat gaan, die spoort niet.


2. Mensen die zo hard strijden voor stilte in de stiltecoupé, maken zelf meestal de meeste herrie.

reactie op NS


3. Als je de nachttrein pakt na een avondje goed stappen, weet je zeker dat de hele trein ruikt naar Turkse pizza’s en kapsalon.


4. De mascotte van NS valt ook erg goed in de smaak.


5. Door dit soort tips hoef je niet meer oneindig lang aan die raampjes te lopen sjorren.


6. Dit blijkt namelijk helemaal niet een probleem te zijn wat alleen bij boomers voorkomt.

reactie

 

7. Als je dan hijgend en zwetend de laatste trap van het perron op aan het rennen bent, is dit wel echt het laatste wat je wil zien.

 

8. Maar ach, dan heb je nog wat extra tijd om lekker te scrollen.

reactie ns

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in