Overslaan en naar de inhoud gaan

Chatbot van PostNL voert nogal bijzonder gesprek met Caren

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
postnl
postnl

Chatbots zijn hartstikke handig als je een korte vraag voor een bedrijf hebt – mits ze hun werk goed doen, natuurlijk. Caren heeft hulp nodig en knoopt een gesprek aan met de chatbot van PostNL, maar die heeft bijzonder weinig te vertellen.

related partner content for mobile comes here

Caren probeert een serieuze vraag te stellen aan PostNL, maar de chatbot heeft middenin het gesprek een kleine vastloper.

Misschien kunnen ze de klantenservice beter aan de stagiair overlaten.

PostNL kan er wel om lachen.

Toch wil het postbedrijf even checken of Caren nog wat zinnigs uit de chatbot heeft gekregen.

En daar heeft Caren een heel duidelijk antwoord op.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week is geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Nathan Minderhoud

Is dit een artikel? Niet eens een verwijzing naar het Twitterbericht, of uitleg over wat voor zinnigs Caren uit het gesprek haalde, wat voor feedback ze had.
Er staat letterlijk alleen dit:
Chatbots zijn hartstikke handig als je een korte vraag voor een bedrijf hebt – mits ze hun werk goed doen, natuurlijk. Caren heeft hulp nodig en knoopt een gesprek aan met de chatbot van PostNL, maar die heeft bijzonder weinig te vertellen.
Advertentie
advertisement
Caren probeert een serieuze vraag te stellen aan PostNL, maar de chatbot heeft middenin het gesprek een kleine vastloper.
Advertentie
Misschien kunnen ze de klantenservice beter aan de stagiair overlaten.
PostNL kan er wel om lachen.
Toch wil het postbedrijf even checken of Caren nog wat zinnigs uit de chatbot heeft gekregen.
En daar heeft Caren een heel duidelijk antwoord op.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week is geschreven door Marloes Gort.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in