Wat moet T-Mobile nu doen?


Sinds vandaag is er een meldpunt voor klachten over T-Mobile. Want er zijn veel klachten over het bereik (bellen en mobiel internet). Die zijn er #search?q=%23tmobile" title="#search?q=%23tmobile">al een tijd en T-Mobile heeft inmiddels toegegeven dat het de groei van dataverkeer heeft onderschat (het is de schuld van de smartphones).
Op de website van de aanbieder lijkt het alsof er niets aan de hand is. T-Mobile blijft vrolijk verder verkopen. Een klik verder en daar blijkt de klantenservice niet een al te hoge prioriteit aan de klachtenregen te geven. Bij de klik op de veelgestelde vraag “Hoe is de dekking van T-Mobile op mijn woon-/werkadres?” kom je op een pagina waar je zelf naar het antwoord moet speuren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn tal van mogelijkheden om contact op te nemen en dat zullen de ontevreden klanten al meermalen geprobeerd hebben. Schijnbaar zonder succes, zie het bestaan van het meldpunt.
Het meldpunt meldt dat er contact is geweest met T-Mobile en dat er binnenkort gepraat wordt. Wat moet T-Mobile in de tussentijd doen om de schade te beperken en hun klanten te helpen? Want vrolijk verder verkopen heeft niet zoveel zin.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid