Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat moet T-Mobile nu doen?

Sinds vandaag is er een meldpunt voor klachten over T-Mobile. Want er zijn veel klachten over het bereik (bellen en mobiel internet). Die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds vandaag is er een voor klachten over T-Mobile. Want er zijn veel klachten over het bereik (bellen en mobiel internet). Die zijn er ?q=%23tmobile" title="?q=%23tmobile">al een tijd en T-Mobile heeft inmiddels toegegeven dat het de groei van dataverkeer heeft onderschat (het is de schuld van de smartphones).

related partner content for mobile comes here

Op de van de aanbieder lijkt het alsof er niets aan de hand is. T-Mobile blijft vrolijk verder verkopen. Een klik verder en daar blijkt de niet een al te hoge prioriteit aan de klachtenregen te geven. Bij de klik op de veelgestelde vraag “Hoe is de dekking van T-Mobile op mijn woon-/werkadres?” kom je op een waar je zelf naar het antwoord moet speuren.

Er zijn tal van mogelijkheden om op te nemen en dat zullen de ontevreden klanten al meermalen geprobeerd hebben. Schijnbaar zonder succes, zie het bestaan van het meldpunt.

Het meldpunt meldt dat er contact is geweest met T-Mobile en dat er binnenkort gepraat wordt. Wat moet T-Mobile in de tussentijd doen om de schade te beperken en hun klanten te helpen? Want vrolijk verder verkopen heeft niet zoveel zin.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in