Vier keer goud Nederland bij Epica Awards
Nederland heeft vorige week bij de uitreiking van de Epica Awards in Belgrado in totaal 18 awards gewonnen, waaronder vier gouden.
Goud ging naar Czar (voor TBWA\Neboko) met de Heineken Walk-in Fridge en Walking Fridge films. 180 Amsterdam (in samenwerking met TBWA) won goud voor Adidas 'Every team needs the spark'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Grey Amsterdam won een gouden Epica Award voor de printcampagne rond het Pink Ribbon Magazine. Het bureau won ook brons voor de commercial van Pink Ribbon (Two Friends).
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn de categorie 'Technique' kreeg Ubachswisbrun/JWT goud voor 'Kitkat Jesus'.
Het meest succesvolle land was Duitsland met 79 awards, terwijl Serviceplan Gruppe, Munich & Hamburg met 12 awards het meest succesvolle bureau en Euro RSCG het meest succesvolle netwerk was.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid