Overslaan en naar de inhoud gaan

Verify Nederland gaat door als Verify

Het onderzoeksbureau Verify, dat surséance van betaling had aangevraagd, heeft een herstructurering en sanering van de Verify…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens directeur Eric Tolsma is door deze operatie een solide financiële en organisatorische basis zeker gesteld voor de toekomst. 'Toen ik enkele maanden geleden als ceo aantrad, was het duidelijk dat een structurele verbetering van de operationele en financiële organisatie van Verify nodig was. Het beleid van het oude management was hier niet op gericht geweest. Onlangs werd duidelijk dat de enige manier om een solide basis voor continuïteit te garanderen een volledige herstructurering van alle bedrijfsonderdelen was.'

related partner content for mobile comes here

Afgelopen week is met de curator onderhandeld over een doorstart van alle activiteiten. Deze zijn volgens Verify vandaag succesvol afgerond, waarmee de continuïteit voor de klanten en het grootste gedeelte van het personeel gewaarborgd is.

Ook de internationale expansie van Verify blijft hoog op de agenda staan. Er wordt momenteel onderhandeld over een samenwerking in Duitsland en ook in andere landen gaat Verify licentie-partners aanstellen.

Renessence, de investeringsmaatschappij van Nina Brink en Eric Tolsma, nam eerder dit jaar een minderheidsbelang in Verify en Tolsma versterkte het management. Direct daarna stapten kopstukken Hans Germeraad en Lucas Hulsebosch, op. In april sprak Tolsma nog de ambitie uit om na Nederland en Duitsland, de rest van de wereld te willen veroveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in