Wommetjes meten
De Word of Mouth Marketing Association (Womma) komt met een publicatie over het meten van resultaat van mond-tot-mond reclame, na eerder al wat goede manieren bij en ook wat onethische praktijken te hebben gepubliceerd.
Het effect van mond-tot-mond reclame (mond-op-mond is echt iets anders, hoor) laat zich wel degelijk meten. Het gaat om het aantal 'wom'-eenheden die je bereikt en de mate van betrokkenheid bij het merk dat je wilt aanprijzen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEen stoet aan bekende marketeers heeft aan de richtlijnen meegewerkt en houdt er vandaag in Chicago congres over.
De basis voor de geformuleerde meeteenheden is eerlijk marketing bedrijven. Valselijk exponentieel invloed proberen te vermeerderen in conversaties - daar gaat het immers om - is uit den boze.
Maar wat er werkelijk is geformuleerd blijft nog vaag. Het boek waar dat allemaal in staat is online te koop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid