Overslaan en naar de inhoud gaan

Wommetjes meten

De Word of Mouth Marketing Association (Womma) komt met een publicatie over het meten van resultaat van mond-tot-mond reclame, na eerder al…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Word of Mouth Marketing Association () komt met een van mond-tot-mond reclame, na eerder al wat bij en ook wat te hebben gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

Het effect van mond-tot-mond reclame (mond-op-mond is echt iets anders, hoor) laat zich wel degelijk meten. Het gaat om het aantal 'wom'-eenheden die je bereikt en de mate van betrokkenheid bij het merk dat je wilt aanprijzen.

Een aan bekende marketeers heeft aan de richtlijnen meegewerkt en houdt er vandaag in Chicago over.

De basis voor de geformuleerde meeteenheden is eerlijk marketing bedrijven. Valselijk exponentieel invloed proberen te vermeerderen in conversaties - daar gaat het immers om - is uit den boze.

Maar wat er werkelijk is geformuleerd blijft nog vaag. Het boek waar dat allemaal in staat is online te koop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in