Pay per call
Stel iemand zoekt naar een hypotheek. Prachtig dat je Ad bij Google naar voren komt, maar indien de zoekende naar uw doorklikt, raakt hij wellicht verloren op uw website, kan hij het informatieformulier niet vinden of geeft zijn NAW door en wordt twee weken laten door uw callcenter gebeld. Nee, dat kan anders! Pay per Call (of Cost per Call) is het alternatief. Zoeken, een Ad zien en direct iemand aan de telefoon krijgen; ' u wilt een afspraak om verder te praten over een mogelijke hypotheek?' Ideaal!!
De Kelsey group verwacht dat deze 'nieuwe' vorm van online marketing in 2009 4 miljard zal omgaan! Lees hier een Pay per Call case van een Amerikaanse Cruise maatschappij
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOok AOL is begonnen met het aanbieden van Pay per Call via Ingenio:
Ingenio's pay-per-call model works similarly to the bid-based system favored by the major search engine's sponsored links. With Ingenio, however, advertisers bid on categories of business rather than keywords; Ingenio has defined 1,200 different business categories open for bidding. The minimum bid for a listing is $2 per call, which is between 10 and 20 times more than the minimum bid for sponsored pay-per-click links on the major search engines. Barach said that many categories of businesses are going for more than $20 per call--and that, on average, businesses appear to be willing to pay between five and 15 times more for a call than for a click.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid