Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingoffensief gemeente Enschede

Deze week is een megadoek van acht bij dertien meter opgehangen op de zijgevel van het stadskantoor van Enschede, als onderdeel van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De start van de campagne in april 2004 viel samen met het afronden van grootscheepse investeringen in de stad. Door grootschalige evenementen zoals de internationale markt, Enschede Muziekfestival, projecten en allerlei andere promo-activiteiten laat Enschede zien wat het te bieden heeft.

related partner content for mobile comes here

Uniek in Nederland is de verbreding van de campagne naar andere steden.In Zwolle, Apeldoorn, Arnhem, Deventer en Nijmegen wordt Enschede actief gepromoot, met onder andere mupi’s, promoteams en een bioscooptrailer. Een offensief om Enschede aan te prijzen als alternatief voor winkelen, uitgaan maar ook als vestigingsplaats voor bedrijven. Adverteren voor de ene stad in de andere stad heeft op deze wijze nog niet eerder plaatsgevonden, aldus de gemeente.

Het succes van gezamenlijke inspanningen van gemeente en private partijen is na één jaar campagne voeren al zichtbaar en merkbaar. Meer trots op de stad van de eigen inwoners en extra arbeidsplaatsen en direct klinkende munt in de vorm van 7 miljoen euro aan extra bestedingen in de horeca.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in