Marketingoffensief gemeente Enschede


De start van de campagne in april 2004 viel samen met het afronden van grootscheepse investeringen in de stad. Door grootschalige evenementen zoals de internationale markt, Enschede Muziekfestival, projecten en allerlei andere promo-activiteiten laat Enschede zien wat het te bieden heeft.
Uniek in Nederland is de verbreding van de campagne naar andere steden.In Zwolle, Apeldoorn, Arnhem, Deventer en Nijmegen wordt Enschede actief gepromoot, met onder andere mupi’s, promoteams en een bioscooptrailer. Een offensief om Enschede aan te prijzen als alternatief voor winkelen, uitgaan maar ook als vestigingsplaats voor bedrijven. Adverteren voor de ene stad in de andere stad heeft op deze wijze nog niet eerder plaatsgevonden, aldus de gemeente.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet succes van gezamenlijke inspanningen van gemeente en private partijen is na één jaar campagne voeren al zichtbaar en merkbaar. Meer trots op de stad van de eigen inwoners en extra arbeidsplaatsen en direct klinkende munt in de vorm van 7 miljoen euro aan extra bestedingen in de horeca.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid