Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede man AOL Time Warner weg

Het Amerikaanse mediaconcern AOL Time Warner maakte gisteren nabeurs bekend dat de tweede man, Robert Pittman, definitief opstapt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder op de dag berichtte de Washington Post dat AOL, voor en na de fusie met Time Warner, de omzetcijfers over de periode 2000 tot 2002 hoger deed voorkomen dan ze waren. Dat zou om 270 miljoen dollar gaan. Pittman zal opstappen zodra er een nieuwe man is voor American Online. Tevens maakte het bedrijf bekend dat het zich een nieuwe structuur aanmeet. Er komt een aparte media- en communicatiedivisie die geleid wordt door Don Logan, de voormalige topman van Time. Onder deze tak zullen AOL, de Time Warner boekengroep en de interactieve videodivisies worden ondergebracht. Ook komt er een aparte divisie voor entertainment (onder andere Warner Bros.) die valt onder de verantwoordelijkheid van Jeff Bewkes. De nieuw benoemde topmannen rapporteren allen aan hoogste baas Richard Parsons (nu.nl).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in