Publieke omroep lanceert Mediamind
De NOS komt op 16 september met MediaMind, een media-educatieproject voor middelbare scholieren. Doel van het project is dat jongeren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NOS en de publieke zenders organiseren MediaMind. Het project begint met twee schooltv-uitzendingen van Teleac/NOT op 16 september: ‘Publieke omroepen’ en ‘Selectie van nieuws’. Zo’n 90.000 leerlingen die maatschappijleer volgen in het studiehuis kunnen meedoen aan MediaMind. Er is een mediawedstrijd waarbij leerlingen een recensie kunnen schrijven over een tv-programma van de publieke omroep. De winnaars daarvan komen op 12 december naar de Dag van de Media.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid