Eurocom breidt uit in Oost-Europa
De nieuwe Eurocom partners zijn DC Communications in Boekarest (Roemenië), met klanten als ABN AMRO, Nokia en Proctor & Gamble; United Partners in Sofia (Bulgarije), met onder zijn klanten Philips, Procter & Gamble, Master Foods, Shell en UDV; JWA in Praag (Tsjechische Republiek) en Bratislava (Slowakije), met klanten als Avaya, Boeing, Siebel en Tesco. Alle nieuwe partners hebben bewezen ervaring in de public relations voor de technologie markt, zijn onafhankelijk en hebben samengewerkt hebben met, of zijn aanbevolen door, bestaande leden van het Eurocom netwerk.
Tom Burgess, directeur van Eurocom PR Network: ‘Ik ben erg onder de indruk van de staat van dienst van onze nieuwe partners. Ze realiseren zich terdege dat we in een open en internationale markt opereren. Het blijkt weer dat we een bedrijf niet hoeven over te nemen om goed samen te werken en kosten effectieve resultaten te bieden voor onze klanten.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEurocom is een pan-Europees samenwerkingsverband van PR bureaus waardoor hightech bedrijven hun Europese marketingactiviteiten consistent en stap-voor-stap kunnen uitvoeren. Het doel van Eurocom is de partnerbureaus effectief te kunnen laten concurreren met de grote multinationale bureaus, zonder aan flexibiliteit, kennis van de plaatselijke markt en ondernemerschap in te boeten. Eurocom heeft zich gespecialiseerd in de hightech en b2b markt. Het netwerk omvat zeventien partnerbureaus die kunnen zorgen voor de plaatselijke PR ondersteuning in alle Europese landen, met in totaal 170 medewerkers die voor zo’n 200 klanten werken en met een gezamenlijk omzet van meer dan 17 miljoen Euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid