Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw met outsert ABN Amro

Trouw opent morgen het katern de Verdieping met een outsert, een als voorpagina vermomde advertentie van ABN Amro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De outsert ‒ een omslag om het katern - maakt onderdeel uit van een grote actie die ABN Amro voert tijdens de introductieweken in de studentensteden. De voorpagina is helemaal in Trouw-stijl en blaast de actie op tot groot nieuws onder de kop ‘Slimme student tilt bank’.
Volgens een woordvoerder van de advertentieafdeling van Trouw gaat het om een experimentele vorm. Hij kan niet zeggen of die vaker zal worden toegepast. ‘Voor ons is dit ook helemaal nieuw. Ik denk dat we eest even afwachten hoe de reacties zijn. Maar ik verwacht niet dat het vaak zal gebeuren, ook vanwege de kosten.’

related partner content for mobile comes here

In het verleden zijn er vaker kranten geweest met een outsert, maar dan ging het in alle gevallen om gratis dagbladen. De outsert is een idee van actiemarketingbureau Downtown.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in