Overslaan en naar de inhoud gaan

Spamkoning wordt 'snelst groeiende marketingbedrijf'

'Spam king' Scott Richter koopt een rechtszaak van Microsoft af met een boete van zeven miljoen boete en de belofte dat hij nimmer meer zal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Spam king' Scott Richter koopt een rechtszaak van Microsoft af met een boete van zeven miljoen boete en de belofte dat hij nimmer meer zal spammen. Dat moeten we dan maar geloven. Op de site van zijn (voormalig?) spambedrijf met de prachtige bedrieglijke naam staat nu de volgende boodschap: "'s lands snelst groeiende online marketingbedrijf.

related partner content for mobile comes here

Richter propageert nu braaf een en zelfs een en een , plus een . De laatste heeft het adres en telefoonnummer van Richter zelf.

Richter had, om de rechtszaken en straf te ontlopen voor zijn OptInRealBig.com reeds het faillissement aangevraagd, maar Microsoft eiste intrekking daarvan zodat hij .

En hij moest op de zwarte lijst van Spamhaus.org zijn naam zien weg te krijgen. Dat is gelukt. Die is wel aardig om even te bekijken. Net als de van de Stichting Spamvrij, met namen als BNN, VNU en zelfs de Volkskrant daarop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in