Top of Flop: Oral-B Pro-Expert en Pro-Sensitive


Oral-B is met name bekend van de elektrische tandenborstels, maar Procter & Gamble verkoopt in Nederland ook een range tandpasta’s onder dit merk. Internationaal is echter Crest hét Procter & Gamble-tandpastamerk (naast Blend-a-Med in Duitsland en Oost-Europa).
De introductie van Oral-B Pro-Expert en Pro-Sensitive, twee 'alles-in-éen tandpasta's' van Oral-B, is het onderwerp van de nieuwe Top of Flop op MarketingOnline.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOver de grenzen verkoopt P&G alleen kindertandpasta van Oral-B, maar in Nederland biedt P&G een heel pakket aan Oral-B tandpasta's.
Uit onderzoek van Research International van begin april 2009 voor Tijdschrift voor Marketing blijkt dat ongeveer de helft van de Nederlandse consumenten (18-65 jaar) al een Oral-B product gebruikt en dus een relatie met Oral-B heeft. Procter & Gamble ziet hier dus kansen. Wat denken jullie, top of flop?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid