Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop: Oral-B Pro-Expert en Pro-Sensitive

Oral-B is met name bekend van de elektrische tandenborstels, maar Procter & Gamble verkoopt in Nederland ook een range tandpasta’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oral-B is met name bekend van de elektrische tandenborstels, maar Procter & Gamble verkoopt in Nederland ook een range tandpasta’s . Internationaal is echter hét Procter & Gamble-tandpastamerk (naast in Duitsland en Oost-Europa).

related partner content for mobile comes here

De introductie van Oral-B Pro-Expert en Pro-Sensitive, twee 'alles-in-éen tandpasta's' van Oral-B, is het onderwerp van de nieuwe Top of Flop op .

Over de grenzen verkoopt P&G alleen kindertandpasta van Oral-B, maar in Nederland biedt P&G een heel pakket aan Oral-B tandpasta's.

Uit onderzoek van Research International van begin april 2009 voor Tijdschrift voor Marketing blijkt dat ongeveer de helft van de Nederlandse consumenten (18-65 jaar) al een Oral-B product gebruikt en dus een relatie met Oral-B heeft. Procter & Gamble ziet hier dus kansen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in