Overslaan en naar de inhoud gaan

Team5PM lanceert tak voor YouTube-advertising

Adverteerders laten volgens 5PM data-driven YouTube- advertising-mogelijkheden nog onbenut.
Less Goes
Less Goes

Team5pm heeft een eigen gespecialiseerde YouTube-advertisingtak ingericht. Team5pm ziet dat de mogelijkheden van het platform door adverteerders nog steeds voor een groot deel onbenut blijven. Volgens de oprichters van het bureau zien merken YouTube nog te vaak als bijproduct en gooien mediabureaus het op één hoop met onlinevideo. 

related partner content for mobile comes here

Ronen Wolf: 'YouTube biedt adverteerders het massabereik van TV gecombineerd met de diepte van onlinedata en targeting. En toch wordt door het overgrote deel van media-inkopers ingekocht op oude TV-doelgroepen, zoals Boodschappers 20-49. Een enorme gemiste kans. Het is daarom tijd voor disruptie.Naast dat YouTube het grootste VOD-platform ter wereld is op mobiel, tablet en desktop, is het platform in de VS-marktleider op Connected TV en gaat daarmee Netflix op het grote TV-scherm voorbij. 34% van de gebruikers kijkt YouTube-content op TV, een trend die ook in Nederland te zien is.  

Less Goes leidt de advertising tak. Hij zegt: 'YouTube is niet langer het platform waar je alleen maar de doelgroep bereikt, maar waar je ook een belangrijke rol kan spelen in de consideration en conversion fase. Het platform groeit ontzettend hard en blijft dit naar verwachting de komende jaren nog doen, kijkend naar de wereldwijd stijgende ad-spend van adverteerders.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in