Overslaan en naar de inhoud gaan

MightyHive breidt met Jarno Stolk inhousing expertise uit

Data en Digitale Media-tak van S4Capital breidt inhousing expertise uit in Nederland.
Jarno Stolk
Jarno Stolk
Jarno Stolk
Jarno Stolk

MightyHive, de Data en Digitale Media-tak van S4Capital, heeft Jarno Stolk aangetrokken als Senior Director Digital Transformation & Inhousing. In zijn rol zal Stolk adverteerders adviseren hoe zij media en data het beste in huis kunnen halen om zo te zorgen voor meer controle, betere beslissingen, hogere snelheid en groei van merk en marktaandeel.

related partner content for mobile comes here

Stolk is afkomstig van 3MO, waar hij als interim Media Manager en Consultant klanten als PwC, de Volksbank en T-Mobile adviseerde over hun marketing, communicatie en media investeringen. Daarnaast is hij oprichter van Blockchain startup Bchain Media, een startup die het gebruik van blockchain technologie mogelijk maakt binnen marketing en media. Daarvoor vervulde hij verschillende management-functies bij onder meer Microsoft, KPN en Carat.

De afgelopen maanden is MightyHive gegroeid onder leiding van Richard Smoorenburg en Suzanne Jansen, met klanten in de sectoren huishoudelijke apparaten, FMCG, CPG’s, sportswear en healthcare. Op wereldniveau is MightyHive de marktleider op het gebied van inhousen van data en digitale media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in