Overslaan en naar de inhoud gaan

Site stimuleert effectiviteitsonderzoek

De Britse campagne om onderzoek, metingen en evaluatie te stimuleren wordt sinds kort ondersteund door de PREfix-website. De site dient als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De brancheverenigingen Institute of Public Relations (IPR) en de Public Relations Consultants Association (PRCA) ondersteunen PREfix, waarbij PRE staat voor Planning, Research en Evaluatie. Het initiatief is zowel bedoeld voor organisaties en personen die betalen voor public relations, als voor pr-professionals.

related partner content for mobile comes here

De is voor deze doelgroepen in twee gedeeltes gesplitst en bevat naast een beknopte leidraad voor PRE een overzicht van aanbieders van PRE-diensten. Ook kan de tweede editie van de Planning, Research and Evaluation Toolkit online besteld worden. Dit is een aantal richtlijnen waarmee de effectiviteit van een campagne kan worden gemeten. (bron: PRWeek UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in