Overslaan en naar de inhoud gaan

Search Marketing heeft de toekomst!

Piper Jaffrey Investment Research heeft een onderzoek gedaan van maar liefst 425 pagina's met de prachtige titel "The User Revolution: The…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Piper Jaffrey Investment Research heeft gedaan van maar liefst 425 pagina's met de prachtige titel "The User Revolution: The New Advertising Ecosystem and the Rise of the Internet as a Mass Medium."

related partner content for mobile comes here

Een van de meest interessante conclusies is het onderstrepen van . Deze markt zal maar liefst gaan stijgen van $15,6 miljard in 2006 naar $44,5 miljard in 2011, ofwel een groei van 23% per jaar!

De redenen die hiervoor zijn aan te voeren:
1. Sterk stijgend gebruik van Search Engines als navigatie middel (dit gaat ten koste van de 'www tikkers' en bookmarks).
2. Sterk stijgende vertrouwen van Direct marketeers is Search
3. Sterke stijging local en vertical Search.
4. De grote adverteerders komen los

De geo- en demographic targeting tools (lees ook (pdf)) maken het echter steeds moeilijker om goede Search campagnes op te zetten. Search Engine Marketing bureaus kunnen hier ondersteuning bieden met hun advertising software en kennis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in