Huismerken krijgen betere voedingsinformatie
Supermarktketens in de Europese Unie gaan honderden huismerken voorzien van betere voedingsinformatie. Dat is afgesproken in het Voedings…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op etiketten van huismerkproducten staat volgens deze afspraak de voedingswaarde als percentage van de dagelijkse inname vermeld. Hiernaast zal ook het percentage zouten, suikers en vetten in de huismerkproducten worden beperkt. De ketens zeggen op deze manier bij te dragen aan de strijd tegen zwaarlijvigheid. (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid