Schoep & Van der Toorn bundelt expertise bouwsector


’Jarenlang was er sprake van een aanbodgerichte markt en nu is de markt vraaggericht. Ontwikkelaars en corporaties moeten daarop inspelen. Marketing en communicatie bij nieuwbouwprojecten betekent niet het weggeven van een auto bij de koop van een woning, maar vooral goed luisteren naar wat de doelgroep wil dat er gebouwd wordt. De inzet van slimme en moderne marketingtechnieken bij de woningverkoop zorgt voor betere resultaten. Hetzelfde geldt voor kantoorontwikkeling,’ aldus senior adviseur Luc Dietz.
Vooral woningcorporaties hebben in deze tijd behoefte aan professionele marketing en communicatie. Veel corporaties zijn gestart met projectontwikkeling en moeten marktgericht gaan werken. Daarnaast speelt dat veel corporaties met een fusie bezig zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSchoep & Van der Toorn werkt onder meer voor Funda, Heijmans IBC Vastgoedontwikkeling, ING Real en Projectbureau Ijburg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid