Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoep & Van der Toorn bundelt expertise bouwsector

Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn is gestart met een apart team voor het marktsegment Bouw en Vastgoed. Het bureau heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

’Jarenlang was er sprake van een aanbodgerichte markt en nu is de markt vraaggericht. Ontwikkelaars en corporaties moeten daarop inspelen. Marketing en communicatie bij nieuwbouwprojecten betekent niet het weggeven van een auto bij de koop van een woning, maar vooral goed luisteren naar wat de doelgroep wil dat er gebouwd wordt. De inzet van slimme en moderne marketingtechnieken bij de woningverkoop zorgt voor betere resultaten. Hetzelfde geldt voor kantoorontwikkeling,’ aldus senior adviseur Luc Dietz.

related partner content for mobile comes here

Vooral woningcorporaties hebben in deze tijd behoefte aan professionele marketing en communicatie. Veel corporaties zijn gestart met projectontwikkeling en moeten marktgericht gaan werken. Daarnaast speelt dat veel corporaties met een fusie bezig zijn.

Schoep & Van der Toorn werkt onder meer voor Funda, Heijmans IBC Vastgoedontwikkeling, ING Real en Projectbureau Ijburg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in