
‘Het is wel leuk, Timofeeff in een badkuip, maar het zegt mensen helemaal niets’, denkt CDA-Tweede-Kamerlid Van Lith. Hij ziet meer in lokale campagnes. Die moeten begrip kweken voor het waterbeleid, dat de komende jaren veel geld gaat kosten.
Timofeeff probeert in televisie- en radiospotjes het publiek te overtuigen dat er meer ruimte moet komen voor water om waterrampen in de toekomst te voorkomen. Zo zien televisiekijkers de weerman in zijn nette pak in bad zitten, terwijl het bad en de vloer vervolgens overstromen. In een nieuw spotje haalt Timofeeff een nat pak door het zeewater.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandVerantwoordelijk staatssecretaris Schultz van Haegen (Waterstaat) hield de Tweede Kamer gisteren in een debat voor dat de publiekscampagne een kwestie van lange adem is. ‘Je moet eerst een algemeen urgentiegevoel kweken’, legde de VVD-bewindsvrouw uit. Pas daarna kunnen volgens haar concrete projecten bij de campagne betrokken worden. Maar het CDA vindt het beter direct meer aan te sluiten bij lokale initiatieven (nu.nl).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid